søndag 10. august 2008

Ferien er over

Da var tre uker ferie over. Skal egentlig bli godt å begynne på arbeid igjen. Tror egentlig gubbben gleder seg til å få meg ut av huset han også :)
Dagene har russlet avsted og vi har vel egentlig ikke fått gjort alt det vi hadde tenkt, men pytt pytt. Det var jo ferie. Og bortsett ifra noen dager den siste uken har det vært fantastisk vær.

I fra fredag til lørdag var vi på hytta sammen med mamma og pappa. Vi kom vel frem til at det i alle fall må være 15 år siden jeg jeg overnattet der forrige gang. Jeg skylder på guffent utedo og jeg gleder meg masse til hytta skal bygges på og det kommer fint bad. Da kan vi også bruke hytta mer enn bare dagsturer.
Vi hadde det i alle fall veldig koselig og snuppa hadde det som plommen i egget. Hun fikk masse oppmerksomhet i fra mormor og morfar og da er livet helt topp. Alt hva den stakkars ungen godtar av farens spillopper. Hun syntes det var helt greit å være pappas "handlepose".

På hytta står det en trampoline og det er helt topp. Snuppa elsker den og ble helt elektrisk (på mer enn en måte)

Snuppa og morfar deler sjokolade. Himmelsk.


Ingen kommentarer: