fredag 12. november 2010

Bloggtørke

Beklager, men jeg lider av seriøs bloggtørke for tiden.
Og det er rart med det, når det først går en del dager siden jeg postet sist, så sitter neste post så innmari langt innne. Derfor har jeg tenkt å blogge meg ut av bloggtørken så får vi se om det fungerer.

SÅ!, da starter jeg......

Siden sist har jeg rukket å bli ett år eldre! Hurra!!?
Jeg har også hatt besøk av ei god veninne i fra tigerstaden. Det ble en del shopping og champagne snop i løpet av langhelgen og det var skikkelig trivelig å se henne igjen. Håper ikke det går tre år til neste gang ;)

Å ha besøk resulterte dessuten plutselig i bilder som dette på kameraet:

Og bilder som dette!
Hold deg fast!
Knerten og meg på samme bilde, det er jammen ikke hverdagskost.

Og for ikke å snakke om hele familien samlet på ett og samme bilde! 
Det er faktisk så utrolig at vi ser bort i fra at det viser kaosfamilien på sitt aller beste ;)
Var det noen som sa samstemte og harmoniske?

 Det blir i alle fall ikke årets julekortbilde for å si det slik!

Men når man først er innom jul.
Noen som har lyst å vite hva fruen ønsker seg til jul?
Andrè? Har du lyst å vite kanskje?

Da må du gå inn her å se. Jeg Ønsker meg nemlig et snuskebassabilde!
Er de ikke fine vel?


Første steg ut av bloggtørken er herved tatt. Ønsk meg lykke til på ferden....



Ingen kommentarer: