lørdag 8. januar 2011

prosjekt 365, 1-7

Jeg har som så mange andre hevet meg på prosjekt 365. Det går ut på å ta ett bilde hver dag gjennom hele året, rett og slett dokumentere de små tingene i hverdagen. Jeg tar nesten bilder hver dag uansett så jeg håper at jeg klarer å fullføre det.

 Her er i alle fall den første uken dokumentert:
Ingenting er som å slappe av under dyna og se på tegnefilm.

 
Når det endelig blir plussgrader er det om å gjør å vaske bile i en fart. Nå kan vi se at den er sort, ikke grå.

Impreza slapper av på sofaen og ser på snøen som atter en gang laver ned.


I dag fallt Andrè så det suste på isen i barnehagen. Han fikk seg en ordentlig smell og måtte en tur til kiropraktoren.

Vilde elsker å gå på biblioteket.
I dag var det to bøker om kaptein Sabeltann som fikk bli med hjem.

Vilde har merket de nye tøfflene sine selv.
Så sjarmerende med bokstaver som står opp ned og speilvendt!

Tok med meg kameraet på jobben for å ta bilde av noen av alle smørbrødene vi skulle lage i dag, men endte opp med ett bilde av Maritas fløtekake istedet.
Kake er jo tross alt bedre enn smørbrød, ikke sant?

Ingen kommentarer: