onsdag 2. februar 2011

Awarder


Godt at jeg har en lillesøster som blogger slik at hun kan sende en award hitover i ny og ne. Denne gangen har hun gått helt bananas og sendt meg to stykker, så nå er jeg både en vakker blogger og et kirsebær på toppen!
Det è så flott atte!

Man må jo jobbe litt også for disse greiene og med denne fulgte det med 7 spørsmål.


1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side18, og let frem linje 4,hva står det der?
...........på univeritetsplassen mens han studerte datagrafikk eller........
Fra Engler og demoner av Dan Brown

Ok, så lå den ikke akkurat rett ved siden av, men siden det var den boka jeg leste sist så fikk det bli slik.

2. Hva var det siste du så på tv?
Sesongavsluttningen av Grey`s anatomy i går kveld. Gruelig spennende!

3. Bortsett fra datamaskinen,hva hører du nå?
Akkurat nå er det faktisk bare lyden av vifta i pc'en.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du?
Det var da jeg løp inn i fra bilen etter at vi hadde vært på bursdagsbesøk hos mamma. Det har plaskregnet her i hele dag så det frister ikke så veldig mye å være ute for lenge om gangen. Jeg vil heller kose meg i ei god og varm stue.

5. Hva har du på deg nå?
Dongeribukse, sort singlet, lilla cardigan og et lilla skjerf.

6. Den siste filmen du så?
Det må ha vært filmen om Knerten som vi lånte på biblioteket, tror jeg. Er egentlig ikke så ofte jeg ser film.
 
7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nei, i alle fall ikke nå.
Men kanskje vi kan bli klimaflyktninger til Thailand når vi blir gamle? Det hadde vært noe det....









Med denne Awarden skulle jeg nevne tre ting jeg liker.

Det fristet jo veldig å ta en lynkjapp og enkel variant og skrive:

1. Andrè
2. Vilde
3. Alvin

Men det blir kankje litt teit, eller?

Hvis ikke så kan jeg ta denne varianten:

1. pannekaker
2. solsikker
3. frihelger  (hvem liker vel ikke det forresten?)

Ingen kommentarer: