fredag 15. april 2011

prosjekt 365, dag 99- 105

Poff, der var det jammen meg fredag igjen og det er på høy tid med en oppdatering i bloggen.
Her kommer ukens bilder:

Endelig en drill i hus som det er lov å leke med. Og det beste av alt, den er klin lik pappa sin!
Er den ikke søt?

På søndag kom finværet og vi dro ut på sykkeltur sammen med mormor og morfar.
Her har Vilde og Andrè en liten prøvetur før vi legger i vei.
Genialt med den sykkelen som henger bakpå!

Vi har startet produksjonen av årets malte egg.

Fine lampa som henger på soverommet vårt.

Naboen briver med bråtebrenning.

Jepp, så skjedde det da. Dama glemte å ta dagens bilde! (Selv jeg dro med meg kameraet hele dagen og hadde store planer om hva jeg skulle ta bilde av)
 Men jeg rister det av meg og forsetter videre med prosjektet!

Bombet soverom som tyder på at to små prinsesser har lekt og kost seg etter barnehagen i dag.

Ingen kommentarer: