søndag 30. oktober 2011

Prosjekt 365, dag 295 - 301

 Sist lørdag pakket vi hele familien i bilen og dro en tur nordover. Da jeg skulle teste den nye kamera-appen på telefonen min imens vi var i bilen, så ble det dette motivet.
Ja ja...

 The Joker?
Neida, bare Vilde som har drukket kakao.
Snakk om melkebart!

 Alvin perler.
Er egentlig veldig imponert at han kan sette seg ned å konsentrere seg om slike ting. Hvem hadde trodd det for ei tid tilbake....

 Tante S har sminket og stasjet Vilde. Klart det er stas!

 Vilde har besøk av to søte jenter.  
(Imens sitter Andre på loftet med Alvin som spyr, igjen!)

Klokka er halv 6 på morgenen og Alvin har spist skruer. (Tommelen opp).
 Spy! , hører jeg plutselig i fra sofaen.
Pokker, rekker ikke ned i kjelleren etter bøtta. En tupperwarebolle i fra kjøkkenskapet får holde, tenker jeg. Gasser ut på kjøkkenet, river med meg ei skål og løper inn i stua igjen. Etter at han har sett nedi skåla sånn ca to sekunder er hele spya glemt og den havnet oppå hodet istedet.
"Spysjugå" er over for denne gang.
Bank i bordet!

Alvin og jeg tar en liten tur på byen imens de andre er på jobb/barnehage.

Ingen kommentarer: