søndag 3. juni 2012

Eg hette B*****, eg

Fra i går til i dag hadde vi storfint overnattingsbesøk fra Bryne.
Det er alltid trivelig når tantefamilien kommer på overnatting, men denne gangen var det ekstra stas. For to uker siden kom nemlig lille fetter B til verden, og dette var hans første overnattingsbesøk hos oss.
Alvin syntes det var veldig stor stas med en liten baby i hus. Endelig fikk han bli litt kjent med den lille mageboeren til tante. Han som hadde knust magen hennes!

Å få holde babyen var stor stas.
Fint å se at brultebassen vår kunne være så forsiktig og omsorgsfull med den nye fetteren.

Vognbagen til babyen var også veldig fristende. Da tanten etterhvert ga grønt lys var han ikke sein om å rigge seg godt til med både teppe, kos og spilledåsen.
"Hva gjør du oppi der da", spør jeg.
"Eg hette B****, eg", får jeg til svar.
Plutselig hadde vi to babyer i hus.....

Seinere på kvelden gikk han rundt med kosen sin under t-sjorta.
"Hva har du der?", spør tanten.
"Eg he B**** i magen mitt".
Jepp, da var det rollen som gravid tante som ble spillt.....

Lille Prinsen.

Bildet er forresten tatt av Alvin.
Lite oppslukt i fetteren sin.....

Tusen takk for besøket Krøllefamilien, kom snart igjen.



Ingen kommentarer: