søndag 1. august 2010

SE!!

På 1 års dagen begynte Alvin å gå.
Jeg sto på kjøkkenet da jeg hørte Andrè telle: En, to, tre firefem! Han går!!! Han tok fem skritt!!
 Da kan du i det ble det jubel i heimen og bursdagsgutten var kry som få.
At han gikk sidelengs som en krabbe ,ja det fikk bare være.

Nå er det jo en stund siden bursdagen hans og vi kan ikke lenger kalle han Hr. Krabbe. Det øves det hver dag og han blir stadig stødigere.

Flinke gutten

Pappa måtte lokke litt for at vi skulle få fotografert litt gåing. (Om jeg prøver å gjøre det alene så kaster han seg ned på gulvet og krabber alt han kan for å få tak i kameraet.)
Her åpnes munnen for å få tak i lokkemiddelet.

Og lokkemiddelet......Det var støvsugerslangen.

Eg ska spisa deg!

2 kommentarer:

Ann Elin sa...

hihihi...eg må le av den gutten. An e goe!

Mariann sa...

Hahahaha fantastisk og så flink ;)