lørdag 13. november 2010

I bend over in the dust!

Klassisk Alexander Os sitat det der, ler like godt hver gang jeg hører det.
Men det var ikke det som var temaet i dagens få-meg-ut-av-bloggtørka-innlegget.
Over til saken.....

I gårsdagens innlegg slengte jeg på et julegaveønske på tampen. I dag kommer ett til, men det er ikke til meg selv denne gangen. Jeg er nemlig ikke så gira på Barbie lenger, men jeg kjenner ei som er.....

Disse stakkars dukkene hennes har ekko i kleskapet og skulle så veldig gjerne hatt noen skift, og det er her grunnen til å bøye seg i støvet kommer inn. Se på disse søte strikkeklærne!


 Foto: Stickatilbarbie.se

Foto: stickatilbarbie.se

Om noen føler seg inspirert til å ta strikkepinnene fatt og lage julegave til snuppa finnes det hundrevis av oppskrifter her.
Og hvis det viser seg at det faktisk ligger strikka barbieklær under juletreet i år, ja da skal jeg jammen meg bend over in the dust for deg, for støv, det har vi nok av :)

Ingen kommentarer: