onsdag 27. januar 2010

Bambi-på-isen-kryping!

Alvin driver å øver på å få rumpa opp i fra gulvet om dagene. Han har også til dels forstått at det er lurt å stå på kne istedet for å heve hele kroppen. Så det er mye snuing om dagene (og nettene). Blir gal! Kan være greit å ligge på rygg når en skal ha på ny bleie, eller?
Anyway...
I går lå han på matta si og jeg var en tur på kjøkkenet. Da jeg skulle inn i stua igjen sto han å gynget på alle fire og tror dere ikke gutten prøvde seg på å krype. Han så ut som bambi på isen, veldig ustødig med andre ord :) Ikke kom han seg noen vei heller før han lå med nesa i matta.
Er litt usikker på om jeg skal tenke "NEEEI!!!", eller være litt kry :)
Landet vel på siste siden jeg skriver om det her. Veldig moro for mamma, men ikke fullt så interessant for alle andre.
Siden jeg ikke har bilde av begivenheten legger jeg ved ett bilde av Alvin som gjør armhevinger. Gjelder å begynne tidlig om man stor muskelgutt skal bli.

1 kommentar:

Ann Elin sa...

åhh, tanten e stolte :o)