fredag 15. januar 2010

Lånt en sykkel, eller?

Kan vedkommende som har lånt sykkelen min i fra parkeringshuset til NAV/Rebekka vennligst sette den tilbake!
Regner med at du var kald(pinnfrossen) og på vei hjem i fra byen da du fikk øye på DEN flotte sykkelen som sto ulåst til og med. Vel, jeg har ikke sykkellås og siden det var -16 grader orket ikke jeg å sykkle den hjem. Satte forresten veldig pris på at du satte igjenn sykkelsete til snuppa, men ærlig talt (!) du kunne vel skrudd av festet også slik at jeg faktisk kan få brukt for det! Men du gikk vel ikke med skrujern på innerlomma?

PS! Jeg har ikke lappen og nå kan vi ikke lenger sykkle til sangen på Frelses! Nå? Fikk du dårlig samvittighet? SE TIL POKKER Å SETT SYKKELEN MIN TILBAKE DA!!!! Please?


Har forresten adoptert sykkelen som har stått nede ved postkassestativet i ca 7mnd. Han heter Pablo og er mørk, liten og litt småfemi :)

Ingen kommentarer: