fredag 7. mai 2010

En dag med Alvin

I dag har Alvin og jeg kost oss sammen, bare vi to. Kan nesten ikke huske sist.
Vi fant ikke på de store sprellene, men en dag med lillegutt er aldri kjedelig uansett. Her er det bare å henge seg på å følge med så godt man kan når poden legger ut på oppdagelsetur i heimen.

Første stopp er vaskemaskinen. Veldig gøy å snurre rundt på den trommelen inni der!

Smaken av mobiltelefon er noe av det deiligste som finnes. Namnam!

Smaken av q-tips er ikke så verst den heller....

Imens han holder på med dette prøver jeg å rydde litt.Veldig vellykket kan man si, han roter nemlig fortere enn jeg klarer å rydde 

Hæ? Rote, jeg? Det har jeg IKKE sett!

Mor gir opp ryddingen og tar heller poden med ut en tur.

"Hjelper" mamma med å plukke blomster.

Leker litt i sandkassen og oppdager at raker er en ganske snasne saker.


Og til slutt tar vi en tur i huskestativet.Hei hvor det går!


Takk for i dag Alvin.

1 kommentar:

Ann Elin sa...

hihihi, liker at det står en L på tørketrommelen!