tirsdag 7. september 2010

Sorry jenter....

... men jeg har kapret verdens beste mann ;)
 Ikke nok med at han kjøpte nytt kamera til meg/oss for litt siden......

Se! Tror du jeg ble glad, eller?
Jepp!

...men da jeg kom hjem i fra jobb på lørdag lå denne lappen og ventet på meg i gangen!

Andrè og Vilde hadde tegnet, stemplet og limt med glitter etter beste evne.
Gratulerer med ny sykkel mamma.
Oppå lappen lå portåpneren, og da jeg fikk åpnet garagen sto det en splitter ny sykkel med sykkelsete der.


TUSEN TAKK
Du er verdens beste <3

Og for de av dere som ikke husker hva som skjedde med den forrige sykkelen så kan dere lese her.
Pablo som har vært redningen min siden januar er ikke lenger bare mørk,liten og småfemi, han er blitt en smule skeiv også etter et brått møte med brosteinen. Men han har vært god og vil forhåpentligvis glede en høy og ikke fullt så mørk snekker i fra Litauen om ikke så alt for lenge. Tror Pablo og Marius vil bli ett feiende flott par!

1 kommentar:

Katrine sa...

Skal si du er heldig. Grattis med nytt kamera og sykkel :-)