tirsdag 5. juli 2011

10 ting om Vilde. Akkurat nå.

Da Vilde var mindre var jeg flink til å skrive ned ting som var spesielle for for henne akkurat den perioden hun var i. Når jeg leser disse tingene nå, tre til fire år etterpå, er det mye som står der jeg egentlig hadde glemt. Nå er det veldig lenge siden sist jeg lagde ei slik liste, derfor tenkte jeg at det var på høy tid å gjøre det igjen.


1. Vilde er ei jålejente, og hun elsker å pynte både seg selv og tingene sine.
(eller sauer som tilfeldigvis måtte være i nærheten)

2. Hun hater å gå i bukser.

3. Hun er veldig glad i hermetisk mais og spiser den gjerne rett i fra boksen.

4. Favorittfargene hennes er rosa og lilla.
Selvfølgelig.

5. Hun er veldig glad i hester. Aller helst skulle hun hatt sin egen.

6. Hun er som oftest vanskelig å få opp om morgenen og er i grunnen ganske morgengretten.

7. Skal ifølge seg selv bli vaskedame når hun blir stor.

8. Hun plukker blomster nesten hver dag. Hver gang vi henter i barnehagen ligger det halvslakke blomster i sekken som veter på å få bli med hjem.

9. Hun hopper glatt over frokosten om hun får lov.

10. Hun har allerede funnet mannen i sitt liv og skal gifte seg med Elvar når hun blir stor.



Ingen kommentarer: