lørdag 16. juli 2011

Prosjekt 365, dag 190- 196

TanteLin og lille kusine er barnevakt imens Andrè og jeg er på jobb.
Gulrotvaffler til lusj!

Jammen lenge siden jeg har bunnet blomsterkrans altså. Men hvordan var det nå man avsluttet egentlig?
Neppe med en strips, men det fungerte det også ;)

Blendingsgrdiner sponset av DIM.


Nei, vi har ikke vært en kjapp tur i Russland.
Faktisk, så tror jeg aldri jeg kommer til å reise dit igjen noensinne. Men pengene våre, ja de er i Russland. Akkurat nå er det noen som lever livets glade dager i St. Petersburg med våre penger. Håper for all del at de bruker det på noe gøy!

Koste katt med oppvaskbørste?
Ingen problem, går så fint atte!

Teparty utenfor lekehytta.

Black and white.......Nomnom!

1 kommentar:

inger helen sa...

den kagå-nam nam!!!!!!!leve lenge på den ennå eg;)))))