mandag 11. juli 2011

Prosjekt 365, dag 183 - 189

Mamma, se!
 Denna blomsten è giftige. Den ska eg bruga når eg ska gifta meg me Elvar!
Tror det er noen som må få forklart forskjellen på gift, som i ekteskap, og gift, som i farlige saker.......

Soma Gård.
En virkelig flott besøksgård som er like fin for både store og små.
Her er Alvin i full sving på den eletriske gravemaskinen.

Juhu!
Sommer og badevær.
Endeliiiig!



Onsdag tok jeg med meg ungene ut til Eigerøy fyr.
Flott vær, fin turvei og snille unger. Slikt kan man like.

Røde, modne og smakfulle jordbær i blomsterkassen.
 Det kan man også like!

Og til sist Heddis flettis, årsaken til at ukens bilder blir blogget tre dager på etterskudd.
Vi har nemlig vært så heldige å ha den lille snuppa og moren hennes på besøk her siden fredag, og da kan man jo ikke bruke tid på å blogge vet du.


Ingen kommentarer: