onsdag 28. april 2010

Husmorferie og serviettbretting

Fra fredag til mandag var jeg på husmorferie i Trondheim hos min gode venninne Kathrine. Det er faktisk hele to år siden jeg så henne sist og vi koste oss masse hele helgen. I Desember fikk Kathrine og Roger ei lita jente og det var veldig stas å få hilse på henne også. Ingrid sofie er ei blid og fornøyd jente og vi ble gode venner i løpet av disse dagene. 
Som vanlig drar jeg rundt på kameraet mitt, og som vanlig blir det lite brukt. Jeg er nemlig veldig dårlig til å ta bilder når jeg er ute å reiser, Så dere får bare forestille dere kafèbesøk, trilleturer, shopping og champagne. Ok, det var kanskje ikke så mye champagne, men desto mer godis og is te.
Hvordan lille prinsessa ser ut skal dere få slippe å forestille dere for henne fikk jeg tatt noen bilder av. Er hun ikke søt?
Ingrid Sofie og Kathrine.
Koselig bilde som jeg ikke har tatt selv, men "stjålet" av Kathrine.

Så søøøøt!!

Det var varmt og deilig vårvær i trøndelag og moteriktige solbriller må til, også for små snupper.

Lille tulla får smake banan for første gang.
Hva er det du gir meg mamma??


Til slutt kommer det en aldri så liten trinn for trinn på serviettbretting til ære for Kathrine. Skulle egentlig ha vist henne det før jeg dro i fra Trondheim men vi skravlet det bort. Fort gjort :)








Tusen takk for ei flott helg!
 Håper ikke det går to å til neste gang vi treffes.

2 kommentarer:

katrine sa...

Takk for super bildeserie av serviettbretting. Har studert bildene nøye og prøvd meg litt nå. Det gikk fint, jeg fikk det til :)
I dag blir det flotte vifter på middagsbordet (hi-hi)

kjerstin sa...

Tusn takk for fin visning av serviettbretting. Slike servietter var det på hotellet under årets strikketog til Røros, og vi lurte på hvordan det ble gjort. jeg skal bruke den i sølvbryllupet vårt om to uker.