mandag 19. april 2010

Koordinater


Terengløp var noe av det jeg misslikte mest i gymmen. Meg med kart og kompass, krise. Heldigvis sprang vi til postene av gammel vane til slutt. Skogen rundt skolen var liksom ikke sååå stor.
Jeg kan altså ingenting om lengdegrader og breddegradet bortsett i fra at Nordkapp er 71 grader nord, men hvem vet ikke det? Vel, i dag har jeg fått rettet litt opp i det og er en smule klokere.
Denne tøffe posteren i fra ilovedesign.net kom nemlig i posten i dag.

Koordidatene til Andrès kjære Mosjøen og mitt Egersund. Den lille skriften under er steder i byene som betyr noe spessielt for oss.
Bildet er i fra ilovedesign

Foreløpig på plass i spisestuen. Andrè holder på å pusse opp stuen, men så fort han er ferdig skal posteren inn der.



Caroline som lager disse plakatene er en hyggelig dame som lager masse fint.
Her er noe av hva hun lager: Bildene er hentet i fra nettsiden hennes
Alfabetplakater hvor barna kan dekorere bokstavene selv



Hva med egen plakat til minne om bryllupet?



Ingen kommentarer: