mandag 12. april 2010

Pokal




For første gang i mitt liv har jeg fått pokal! At det måtte en familieforbindelse for å få det til prater vi ikke alt for høyt om.shjjj.
Uannsett, tusen takk for awarden  Ann Elin .
Da gjenstår det bare å fortelle 7 mer eller mindre intressante ting om meg selv.

1. Jeg er sykt dårlig i lagidrett, dans, aerobic og alt som krever litt ekstra koordinasjon mellom hender, hode og føtter. Det er med andre ord en meget god grunn til at det ikke finnes noen pokaler i fra barndomsårene hos meg.

2. Jeg har ikke lappen. Har ikke lyst å ta den heller! Men etter 13 år er alle mine unnskyldninger brukt opp og jeg må snart hive meg på kjøretimer. Da blir det utrygt på veiene i Okka by!

3. Har to fagbrev. Da jeg tok fagprøven som kokk sto jeg med et nødskrik (tror jeg selv i alle fall). Noen år etterpå fikk jeg fagbrevet som konditor og fikk karakteren betsått meget godt. Ok, litt selvskyt der, men jeg er faktisk ganske stolt av det.

4. Da jeg møtte mannen min for første gang syntes jeg egenlig at han var en skrulling. Kan berolige dere med at jeg ikke synes det nå lenger.

5. Elsker melkesjokolade! Ingen over, ingen ved siden. Spiste kilovis imens jeg gikk gravid.

6. Blir helt skrullete i hodet om noen tuller med rekkefølgen når vi lager smørbrød på jobben. Rekesmørbreødene skal ligge først og karbonadene sist. Agurken må vrenges riktig vei og tomaten må overhode ikke komme på før agurken! Sært, vet det...

7. Hater husarbeid, men kan heller ikke fordra rot og skit. Dårlig kombinasjon.

Puh, det var det.



Jeg sender stafettpinnen videre til 3 fine blogger.








Til slutt slenger jeg med emn liten bruksanvisning for denne awarden
Kopier awarden til bloggen din
Link til den man har fått den av
Fortell 7 interessante ting om seg selv
Send den videre til 7 andre bloggere.

4 kommentarer:

Ann Elin sa...

en familieforbindelse??? har jeg blitt degradert eller??!!

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye med awarden! Kjempegøy! Og artig å få vite litt mer om deg:-) Tror det må være de mest interessante "7 - fakta- om -meg -selv" jeg har lest på lenge. Vanligvis pleier de å være ganske så kjedelige og intetsigende, men det var ikke dine:-)

Ha en fin dag!

Klem

inger synnøve sa...

tusen takk for adwarden

Gøril sa...

Tusen takk for awarden. Det var kjempekoselig. Jeg har fått en lignede før, så har allerede skrevet 7 ting om meg selv.
Men tusen takk allikevel :)