tirsdag 20. april 2010

Kitty plaster

I dag skulle snuppa i barnehagen og jeg på jobb. Da går det slag i slag før vi kommer oss ut dørene. Det går  veldig greit nå, men ikke vet jeg hvordan vi skal klare det når to unger og to voksne skal ut, ferdig kledde,  samtidig. Vi må vel opp i fem tiden?
Men før vi kom oss ut denne døra i dag måtte Vilde beundre seg litt i speilet.
 Å nei mamma! SE! Eg kan ikke gå sånn i barrnehagen!
 Hun hadde en mikroskopisk sårskorpe under øyet. Trenger du plaster spør jeg. Alt for å komme avgårdekåre ut dørene.
JA.
 Såpass har jeg lært. Hello Kitty plaster fikser det meste og siden vi var seint ute var det bare å ta frem trumfkortet med en gang.


 Så slik gikk snuppa i barnehagen i dag. Den lille prikken med blod var hun alt for fin til å la vise, men ett svært plaster over halve fjeset, det er greit!

3 kommentarer:

Ann Elin sa...

Kule!

Camilla sa...

Haha, hu e så sjønne!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kjenner til den der, alt for å få et sånt HK-plaster. Men særlig egnet til ordentlige sår er de plastrene IKKE.