fredag 13. august 2010

1 års bilder


Etter å ha ventet lenge og vel er endelig 1års bildene av alvin her. ( Ok, det var kanskje litt overdrevet. Den stakkars fotografen må jo få ta ferie han også).

Dette er min favoritt.
Det er akkurat slik som dette han er, så fort han blir  satt ned på gulvet er det full fart.






Her er vi litt delte i meningene, mannen og jeg. Han syns bildet er kult, jeg er litt usikker. Siden veggen og gulvet går i ett så ser det ut som om han står å støtter seg i løse luften. Hva syns dere?

Vilde var også med en tur siden vi fikk tok søskenbilde og familiebilde også.  De bildene ble ikke så bra men dette derimot....Kanon!

2 kommentarer:

inger helen sa...

jeg syns det så bra ut jeg:)

Katrine sa...

Herlige bilder!Synes bildet var kult.
Kan nesten se ut som det er like før Alvin tar et realt karatespark.