mandag 30. august 2010

Jeg er heldig...

Jeg er heldig som har en mamma som kommer ilende med en gang datteren ringer gråtkvalt og sier at " eg trenge hjelp!"

Jeg er heldig som har en mamma som tar seg fri noen timer i fra jobben slik at hun kan hjelpe en familie hvor tre av fire ligger nede for telling av spysyken.

Jeg er heldig som har en mamma som kommer innom for å hente Vilde og gi henne middag bare for at jeg skal få litt fred. På dette tidspunkt har også nr. 4 i familien spydd seg ut og det er nå man angrer på at poden fikk rosiner for noen timer siden....

Jeg er heldig som har en mamma som går på butikken for oss,bretter tøy, tar inn avisen, tømmer bleiedunken, rydder og vasker slik at det ikke ser bombet ut når kvelden kommer.

Tusen takk for hjelpen!

3 kommentarer:

mamma sa...

Å så fint skrevet. Skulle bare mangle at jeg ikke skulle hjelpe.

inger sa...

sånn ei mor har eg og-lure på ka me sko gjort uten de-de e goe å ha!!! måtte eg bli lige;) god bedring t dåkke:) her bare hoste me og har litt feber(les minsten;) )

Anonym sa...

det går ikke ann å få bedre svigermor en det.