mandag 15. mars 2010

2. gir

For noen dager siden kunne mannen i huset fortelle at Alvin var begynt å krabbe. (Jeg sto med ryggen til og så selvfølgelig ingenting). Han blir flinkere for hver dag og nå er det ikke lenger noe som er trygt for lange Alvinfingre.
Unna vei, her kommer jeg!!





Sirenen har gått støtt og stadig i dag. "MAMMA!! Allin spise hesten min!!!", " MAMMA!!!Allin tar meg!!",  "MAMMAAAA!!", "HYYYYYL" .


Som den fæle mammaratzi jeg er tar jeg først bilder av en hylende Vilde før hun får hjelp med den noe klengete lillebroren.


Som sagt, ingenting er trygt for lange Alvinfingre.


2 kommentarer:

Ann Elin sa...

underbukse racerbil! Tante gleder seg til å komme på besøk!

Ann Elin sa...

Onkel gleder seg også!!(han sa jeg måtte si det)......og Hedda også! Hun skal gå i lære hos Alvin!