torsdag 4. mars 2010

Etterlysning!

Da Alvin ble født fikk han ei kosefille i fra tantefamilien som han er blitt veldig glad i. Problemet oppstår når herligheten må vaskes innimellom. Da kan ikke vaskemaskin og tørketrommel gå fort nok rundt. Det er nemlig slutt på tiden hvor vi fikk til å lure han med søsterens rosa kosekanin.
En dag gammel og første møte mellom storesøster og lillebror.Kosen er vel heller med som en tilfeldighet.

får den en knusekos rett som det er og armer og føtter suttes høylydt på. Ingenting er så godt som tutten og kosen!


Kaloo doudou blue -kaloo plume

Så om det er noen som har sett denne rakkeren til salgs (aller helst i en norsk butikk) så blir jeg veldig glad om du gir meg en pip.



3 kommentarer:

Ann Elin sa...

skal se hva jeg finner på gjøviken. og så stjeler jeg ideen din og etterlyser frøkna sin kos på min blogg!!!

monika sa...

Fine den!

ToMiAs sa...

Lykke til!

Jeg brukte 4 timer på google for å finne kopi av kosen til Jasper og da jeg endelig fanmt den i en tysk nettbutikk hvor jeg ikke skjønte bæret bestilte jeg 4 stykker så vi har hatt frem til nå, og nå er det slutt på de dagene.