tirsdag 30. mars 2010

Spisestue del 1

I løpet av to timer i kveld kom det på plass nytt tak i spisestuen og det stygge hullet som ble laget i går er borte! Grunnen til det store hullet er at vi skal bytte ut den fæle lampa som var i taket med to nye lamper. Nå er det slutt på middag under goldt institusjonslys.

Nytt tak underveis!

Vil spy av dette bildet, veggen ser jo rosa ut! Og jeg er ingen rosajente altså, så bort med det! Veggene skal nå males i Chi istedet for Lys Toscana.

Mannen med powertool, me like!

Egentlig skulle pappa bli med å hjelpe oss med taket, men siden mannen fant ut at taket skulle gjøres NÅ og pappa var på hytta måtte mor i huset trø til med powertoolen hun også. Å si at jeg er livredd slike kompressordrevne saker er ikke å overdrive. Så selv om jeg er helt grusom på bildet med lukkede øyne og familienesa GODT i været så får det bli med som bevis for at jeg kan hvis jeg må.


1 kommentar:

Camilla H sa...

Du e sporty du Monika :)