mandag 15. mars 2010

Kreativitet

Om man ser bort i fra at jeg ønsker at barna skal bli hyggelige og veloppdragne mennesker (her kan man jo bare krysse fingrene og håpe at vi gjør noe riktig i alle fall) som klarer seg godt i livet, så håper jeg at de blir kreative!
Det er en egeskap jeg setter høyt og jeg tror det kan være til hjelp i mang en situasjon. Kreativitet kan være så mye forskjellig og jeg må si at jeg smiler for meg selv når jeg kommer over noen av Vildes verk.


En tapebit herifra og en liten stabledukke derifra......blir lekker dørpynt.


Ikke akkurat det første stedet man leter etter den nye hårpynten som plutselig har forduftet! Bare det å komme på at "hei, den der passer sikkert akkurat oppi  låsen på kofferten uti gangen"  får meg til å riste på hodet.


Dette er dagens dørpynt. Lekkert  og veldig praktisk....

Ingen kommentarer: