søndag 7. mars 2010

balkongleppe og sengehest

Da jeg nesten var ferdig med verdens lengste og bilderike innlegg i går hørte jeg plutselig ett brak og så gikk sirenen! Vilde hadde rullet ut av sengen. Og tro meg når hun setter igang, kan man høre hylingen helt inn til byen. Tror aldri føttene mine har sprunget i fra loft til kjeller så fort noen gang og jeg håper jeg slipper å gjøre det igjen for å si det sånn.
Heldigvis gikk det bra. Litt blod i fra nesa og en sprukket leppe var resultatet.


Så i dag har husets Handy manny snekkret sengehest. Den burde så absolutt vært malt, men siden den allerede er skrudd fast i sengen blir det neppe noe av det. Det viktigste er at den gjør nytten. Gjett om jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har tenkt på sengehest før.....


Motvillilg modell og sengeeier

Nå ser vi frem til en bedre natt enn den som var.

God natt alle sammen :)

Ingen kommentarer: