fredag 19. mars 2010

Blomsterpike og ryddegutt :)

På tirsdag stoppet jeg innom torghandleren og kjøpte med meg en pose med vårblomster. Nå skulle endelig vi også få ett flott inngangsparti slik som alle disse interiørbloggdamene har! Det kom til å bli så fiiint!!
Planen var at Vilde og jeg skulle plante dem da hun skulle være hjemme på Onsdag, mem det ble ikke helt slik. Kroppen fant ut at en husmorferie i gjestesenga på loftet var på sin plass, og før man visste ord av det så var det plutselig Fredag!
Da vi så oppi posen min i dag, så plantene ut som jeg hadde følt meg tidligere i uken,
 ikke helt på topp. Men oppi potta skulle de, er det liv er det håp!! Så med hjelp av en kjærlig, men noe hardhendt assistent kom plantene på plass og fikk seg en real dose vann.
Så inngangspartiet vårt er nå pent pyntet med en noe sjaber sammenplantning som ser ut som om den absolutt har sett bedre dager. Kjempefiiint!!


Blomsterpiken i ett lekkert anntrekk! Joggesko, nattkjole, vinterjakke og vårlue. Bukse er oppskrytt og absolutt ikke nødvendig, man "flyse" jo ikke når man har kjole fikk jeg beskjed om.


Alvin stakkar, han sov når vi jentene lekte med blomster og fikk heller lov til å hjelpe til med oppvasken etter midddag.

Ingen kommentarer: